logo-copywriting

5 exemples de copywriting per una pàgina web.

De la redacció de textos publicitaris solien encarregar-se escriptors especialistes en la matèria, creant textos dirigits 100% a vendre un producte.

No obstant això, avui dia a les estratègies de continguts no sempre se'ls dóna la importància que tenen.

Però si estàs llegint aquest article pot ser que encara siguis dels quals creï en el poder del copywriting. El que cal tenir clar és que algunes tècniques de redacció funcionen. I ho fan molt bé. Aquestes són algunes de les més eficaces:

imatge-exemples-copywriting

1. Spotify i la seva necessitat de treballar el copywriting

spotify-exemples-copywriting

«Tu» és una paraula poderosa. Parla directament al teu lector. Parlar de tu a tu estableix una connexió immediata amb la teva audiència i fomenta la comunicació entre totes dues parts.

La proximitat que ofereix aquest tipus de recursos no existeix amb cap altra forma de llenguatge. Evita el nosaltres i fomenta el tu. Utilitzar el llenguatge directe farà que el lector se senti més valorat.

La comunicació que es crea a través del copywriting és clau per a una bona estratègia de content màrqueting. Tracta d'establir vincles directes amb la teva audiència que et facin ser accessible i humà.

2. Coca-Cola, experta en copywrite

cocacola-exemples-copywriting

La marca ofereix molts exemples de redacció reeixida.

Des del seu famós copy "l'espurna de vida" a "destapa la felicitat", o una de les seves últimes campanyes: «Que gaudir no t'amoïni», per a la Coca-cola Zero Sucre i Zero Cafeïna.

3. Netflix, l'art de dominar el copy creatiu

Des de referències carregades d'humor sobre el que implica enganxar-se a una sèrie a picades d'ullet als addictes a un producte de la competència com a Joc de Trons. I un encertat maneig del llenguatge propi de cada univers.

Quan les pel·lícules d'Harry Potter es van incloure en el catàleg de Netlix, aquesta es va proposar comentar ‘en directe’ una marató de totes elles a través de Twitter. I va animar als seus fans a participar, creant així una experiència col·lectiva.

El domini del llenguatge de l'univers potterhead i dels temes del moment per part de l'equip de Netflix va ser un dels grans encerts d'aquesta acció, i prova del valor del copywriting en xarxes socials.

netflix-exemples-copywriting

El copy utilitzat en l'anunci publicitari de Narcos (‘Oh, blanca Navidad’ al costat de la imatge de l'actor que encarna a Escobar) és un altre bon exemple de la importància del copy en publicitat, malgrat la polèmica suscitada entorn d'ell.

4. Evernote, experta en copywrite

Ha de ser simple i fàcil de comprendre. Estructura bé totes les pàgines que tens. El lector no vol tenir la sensació que la informació que ve a buscar no està disponible. Posa-li-ho fàcil.

Entenc que en el seu moment, si és el teu cas, vas crear quantitat de pàgines. El menú no pot contenir totes elles en la primera vista. Crea subpáginas. Sóc conscient que això requereix temps. Però has d'organitzar-ho bé i provar-ho fins a donar amb la millor barra de navegació.

evernote-exemples-copywriting

4. Wonderful i l'email marketing

Finalment, l'exemples de copywriting per a email màrqueting: també les newsletter s'han donat una rentada de cara últimament i han entès la importància d'un bon contingut escrit per a generar adeptes de marques i noves incorporacions a la cartera de clients.

Wonderful sap com triomfar en aquest camp del màrqueting i crear mailings tan cridaners que, no és d'estranyar les xifres de vendes que manegen. Només has de registrar-te al seu newsletter per a veure com ho fan i copiar les idees per a traslladar-les a la veu de la teva marca.

wonder-exemples-copywriting